Sunday, December 29, 2013

Karnabahar'ı seveceksiniz

www.closetcooking.com

Closet Cooking takip ettiğim sayfalardan biri. Modern  tarifleri farklılaştırarak hazırladığı pratik sunumlar hoşuma gidiyor. Hazırladığı karnabaharı ben de farklılaştırdım.
3 yemek kaşığı zeytin yağı
1 yemek kaşığı soya sosu
1 yemek kaşığı nar ekşisi
1 çay kaşığı kimyon
1 çay kaşığı kuru nane
1 çay kaşığı sumak
1/2 cay kaşığı Oldbay baharat
1/2 çay kaşığı weber ızgara çeşnisi
1 adet limonun kabuğunun rendesi ve suyu
1 küçük karnabahar
Karnabahar'ı yıkayıp dal dal ayırdım. Buzdolabı poşetinde tüm malze ile harmanladım. Poşet kilidi ( Ikea bu ürünle herzaman favor) ile kapatıp marine olması için en az 30 dakika buzlukta beklettim.
200 dereceye ısıtıış fırında kızarımcaya kadar yaklaşık 30 dakika pişirdim.Farklı bir tat çok lezzetli oldu.
Karnabahar Gratenden sıkıldıysanız sevdiğiniz baharat ve sosları kullanın ve mutlaka bu şekilde fırında pişirmeyi deneyin.

No comments:

Post a Comment